صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۸۷۳۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۴

رئیس شورای شهر یزد گفت: پایه راهبرد تعالی فرهنگ کشور آموزش و پرورش است و شروع هر اقدامی از این نهاد شکل می‌گیرد که فرد شایستگی‌های لازم را در آموزش اخذ می‌کند.

به گزارش ایکنا از یزد، غلامحسین دشتی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد، 14 آذرماه در نشست با ملانوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به جایگاه آموزش و پروش اظهار کرد: پایه راهبرد تعالی فرهنگ کشور آموزش و پرورش است و شروع هر اقدامی از این نهاد شکل می‌گیرد که فرد شایستگی‌های لازم را در آموزش اخذ می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و ریل گذاری در این مجموعه انجام می‌شود تا اقدامات فرهنگی و تربیتی برای آینده به بار بنشیند و باید آموزش و پرورش از همه دستگاه‌ها مطالبه کند.

وی ادامه داد: علاوه بر فضای آموزشی که مناسب دانش آموزان باشد، فضای شهر ضمن زیبایی باید نقش آموزش را داشته باشد و ضروری است نهضت همیاری با آموزش و پرورش پررنگ شود.

حسینعلی ملانوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این نشست ضمن گزارشی از اقدامات معاونت و اداره امور تربیتی اداره کل خواستار همکاری بیشتر مدیریت شهری با آموزش و پرورش شد.

وی همچنین همکاری با کانون‌های فرهنگی مدارس در برگزاری دوره‌های فرهنگی هنری، اردوهای دانش آموزی، بهسازی و بازسازی نمازخانه مدارس و زیرساخت‌های آموزشی از سوی شهرداری را خواستار شد.

انتهای پیام