صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۱۹۶۴۹
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در چهارمین همایش« رزمندگان فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان کرمان» بیان کرد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان یک ضرورت است.

به گزارش ایکنا از کرمان امروز پنجشنبه، 18 آذر ماه چهارمین همایش« رزمندگان فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان کرمان » با حضور سردار سرتیپ‌ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از رزمندگان دفاع مقدس در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.

محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب فرهنگ و رسانه که در ایام دفاع مقدس به شهادت رسیدند، بیان کرد: رزمندگان فرهنگی و تبلیغی نقش بسیار مهمی در دوران دفاع مقدس داشتند و جایگاه خدمات و زحمات این افراد که در قالب قلم، اندیشه و دوربین تجلی پیدا می‌کرد کمتر از رزمندگان نظامی نیست.

علیزاده با بیان اینکه رزمندگان فرهنگی با اسلحه دوربین، قلم و کاغذ شور و نشاط به جبهه می‌بخشیدند، تصریح کرد: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان یک ضرورت بزرگ برای کشور است.

وی با بیان اینکه امروز ترویج مکتب شهید سلیمانی وظیفه همه ما است بیان کرد: امروز در جبهه ترویج مکتب حاج قاسم که استمرار مکتب امامین انقلاب و دفاع مقدس است در جامعه فرهنگی، هنری و ادبی استان گام‌های مؤثری برداشته شده است.

مدیرکل ارشاد استان کرمان تصریح کرد: در نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برنامه‌های متنوعی توسط کمیته فرهنگی و هنری در سطح ملی و استانی برگزار شد که نخستین برگزاری برنامه‌هایی از جمله جشنواره سردار آسمانی، محفل قرآنی، جشنواره علمدار، جشنواره سرود بچه‌های مسجد، شب شعر و غیره از جمله آن برناه‌ها است و در راستای مکتب شهید سلیمانی رویدادهای متنوعی تدارک دیده شده که بخشی از آنها در دومین سالگرد شهادت پرافتخار شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام