صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۲۴۰۲۵
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

مدیر مؤسسه قرآن و عترت کوثر گلستان از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و قرآنی به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی با هدف جریان‌سازی مکتب سلیمانی در این مرکز خبر داد.

محترم قلی‌پور، مدیر مؤسسه قرآن و عترت کوثر گلستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از گلستان بیان کرد: در راستای بزرگداشت سالروز شهادت شهید سلیمانی برنامه‌های فرهنگی و قرآنی با هدف جریان‌سازی مکتب سلیمانی از روز‌های پیش در مؤسسه قرآنی کوثر آغاز شده است.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت کوثر گلستان از قرائت دسته جمعی ختم قرآن و صلوات به نیت حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این پویش قرآنی از اول دی ماه آغاز شده و تا روز شهادت حاج قاسم ادامه دارد که در آن تمامی قرآن‌آموزان مؤسسه و پایگاه بسیج محلات و مردم در این طرح و پویش به‌صورت خودجوش مشارکت کردند.

قلی‌پور با اشاره به اینکه گفتمان‌سازی و جریان‌سازی مکتب حاج قاسم در کنار فعالیت‌های قرآنی مدنظر قرار گرفته شده است، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای زنان سرپرست خانوار ۱۵ دی‌ماه با مناسبت شهادت سردار مقاومت، مسابقه دل‌نوشته با موضوع سردار دلها از ‌5دی‌ماه تا ۲۰ دی، مسابقه نقاشی با محبوبیت سردار دل‌ها، برگزاری مراسم یادبود سردار دلها روز یکشنبه با حضور قرآن آموزان و مردم در محمدیه شریف موسوی گرگان، دیدار با خانواده‌ شهید مدافع حرم احسان حاجی احسان حتم لو، کارگاه آموزشی سواد‌ رسانه‌ای با موضوع توسعه و ترویج دیدگاه‌های سردار از جمله برنامه‌های مؤسسه قرآن و عترت کوثر گرگان در این ایام برشمرد.

مدیر مؤسسه قرآن و عترت کوثر گلستان از تداوم جلسات بعد از سالروز شهادت سردار دل‌ها اشاره کرد و افزود: تبیین مکتب سلیمانی به آئین برنامه متمرکز ختم نمی‌شود بلکه مستمر خواهد بود.

انتهای پیام