صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۲۶۴۹۳
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ البرز از توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم پاسدار حسین حسنیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهارباغ البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان این شهرستان خبرداد و گفت: این بسته‌های معیشتی به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با کمک کمیته امداد و مرکز نیکوکاری نور سپاه تهیه و توسط پایگاه بسیج شهری و روستایی چهارباغ در قالب رزمایش مواسات و همدلی به نیازمندان اهدا شد.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه با توجه به شیوع کرونا، افزود: بسیاری از خانواده‌ها با وجود تنگدستی، آبروداری پیشه کرده‌اند.

حسنیان ادامه داد: در این راستا برای حمایت از خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار با تقویت فعالیت‌های کمپین مساوات و همدلی برنامه‌ای تدارک دیده شده است تا در کنار کمک‌های مالی، برای اعضای داوطلب این خانواده‌ها شغل ایجاد کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهارباغ گفت: در چارچوب این برنامه قصد داریم با استفاده از مربیان آموزش‌های مهارتی به‌ویژه در بحث صنایع دستی و ترویج مشاغل خانگی بستر مناسبی را برای داوطلبان ایجاد اشتغال فراهم آوریم.

حسنیان با اشاره به اینکه همچنین برنامه‌ای را در دست بررسی داریم تا زمینه فروش صنایع دستی تولیدی این متقاضیان را مهیا کنیم، افزود: به این ترتیب بانوان خانه‌دار علاقه‌مند پس از طی دوره فراگیری آموزش‌های مهارتی و تولید صنایع دستی در خانه‌هایشان، نگرانی و دغدغه فروش حاصل زحماتشان را نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه شروع برنامه کمک معیشتی به جامعه هدف در پوشش اجرای طرح شهید سلیمانی، گفت: یکی از اقدامات مهم در این راستا کمک به همنوع است که امروز در کشور شاهد آن هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چهارباغ افزود: با توزیع اقلام معیشتی و کمک‌‌های مؤمنانه، بیش از پیش ترویج فرهنگ پویای راه و رسم علوی در جامعه گسترش می‌یابد.

انتهای پیام