صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۲۸۹۷۸
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان با بیان اینکه خوشبختانه طی شبانه‌روز گذشته با وجود شناسایی 24 بیمار کرونایی در استان هیچ بیماری فوت نشده است، اظهار کرد: نزدیک به 300 هزار نفر در استان همدان واکسن دُز سوم را دریافت کرده‌اند.

محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به شناسایی 24 بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته در استان همدان، گفت: خوشبختانه طی مدت‌ زمان یاد شده هیچ بیمار کرونایی فوت نشده است.

وی اظهار کرد: با شناسایی این افراد مجموع مبتلایان در بخش بستری به 31 هزار و 177 نفر و در بخش سرپایی نیز به 100 هزار و 195 نفر افزایش یافت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته 229 نفر به علت علائم تنفسی مشکوک به کرونا به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند که 31 مورد در بخش عادی، هفت نفر در بخش آی سی یو و حال 26 نفر وخیم گزارش شده است.

وی تأکید کرد: همچنان شهرستان‌های ملایر با پنج هزار و 805 مورد، نهاوند با چهار هزار و 171 مورد و شهرستان همدان با 12 هزار و 75 مورد بیشترین آمار مبتلایان را به خود اختصاص داده‌اند.

طاهری اظهار کرد: تاکنون بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر واکسن نوبت اول، بیش از یک میلیون و 100 هزار نفر واکسن نوبت دوم و نزدیک به 300 هزار نفر نیز واکسن دُز سوم را دریافت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در مجموع بیش از دو میلیون و 700 هزار دُز واکسن در استان همدان در نوبت‌های مختلف تزریق شده است.

انتهای پیام