صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۲۹۵۳۳
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور البرز از حضور پنج دانشجوی البرزی در مرحله کشوری بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور خبر داد.

وحید پوریعقوبی، مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: مرحله کشوری بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام‌نور در بخش آوایی بهمن‌ماه امسال به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مرحله از مسابقات در بخش آوایی هفته آینده با حضور پنج نماینده از استان، سه خانم و دو آقا در رشته حفظ، ترتیل و اذان(ویژه آقایان) با حضور در محل دانشگاه پیام‌نور استان و به‌صورت ویدئوکنفرانس پیگیری می‌شود که گروه داوری مستقر در دبیرخانه جشنواره اجراهای شرکت‌کنندگان سراسر کشور را به‌صورت مجازی و همزمان ارزیابی خواهد کرد.

این مسئول بیان کرد: دانشجویان در سایر بخش‌های بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاه پیام‌نور شامل پژوهشی،‌ فناوری، هنری، ادبی، صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه و نوآفرینی قرآنی آثار خود را در سامانه جشنواره بارگذاری کرده‌اند که مورد ارزیابی داوران قرار خواهد گرفت.

پوریعقوبی گفت: همچنین آزمون مرحله کشوری بخش معارفی نیز اواخر آذرماه امسال برگزار شد و نتایج نهایی تمامی بخش‌ها و رشته‌ها پس از برگزاری بخش آوایی مسابقات در بهمن‌ماه اعلام و دانشجویان راه یافته به مرحله ملی مسابقات قرآن معرفی خواهند شد.

انتهای پیام