صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۳۲۰۷۶
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۲۸۲ مدرسه با یک هزار و ۹۰۰ کلاس درسی از محل اعتبارات کمک‌های مردمی و اعتبارات ملی و استانی در دست ساخت است.

سپیده طیب قاسمی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: در حال حاضر 282 مدرسه با یک هزار و 900 کلاس درسی با زیربنای 288 هزار مترمربع در دست اجرا است

وی با بیان اینکه این طرح‌ها با مشارکت خیران و از محل اعتبارات ملی و استانی در دست ساخت است، افزود: آذربایجان‌غربی از نظر جذب مشارکت‌های مردمی رتبه 12 کشوری را دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی ادامه داد: امسال مصوب شده بود که 110 میلیارد تومان اعتبار از محل کمک‌های مردمی در استان جذب شود که تاکنون77 میلیارد تومان آن جذب شده و تا پایان سال سعی می‌شود 100 درصد این هدف‌گذاری محقق شود.

وی با بیان اینکه نیاز استان پنج هزار کلاس درسی است، عنوان کرد: با اتمام این طرح‌های در دست اجرا سرانه متوسط آموزشی 0.45 مترمربع افزایش پیدا می‌کند و تلاش ویژه‌ای برای جذب مشارکت‌های مردمی بیشتر و استفاده از ظرفیت بنیاد علوی، بنیاد برکت و سایر نهادها انجام می‌شود.

 

انتهای پیام