صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۳۲۱۵۰
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان از کاهش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مراجعه برای تزریق واکسن به ویژه دوز سوم در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۰ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد کرونا و ۱۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش ایکنا از خوزستان، ولی‌الله حیاتی، فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان در پایان نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز ۹ بهمن‌ در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد کرونا و ۱۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

وی افزود: متاسفانه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک توسط خدمت‌گیرندگان و خدمت‌دهندگان و مراجعه مردم برای تزریق واکسن به ویژه دوز سوم کاهش یافته است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: از مردم می‌خواهم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و مراجعه برای تزریق دوز سوم واکسن را سرلوحه کارها قرار دهند تا با این کارها و با همکاری با کادر درمان، از موج جدید اُمیکرون عبور کنیم.

وی با اشاره به ادامه اعمال محدودیت‌های کرونایی در مرزهای استان، گفت: داشتن تست منفی PCR مربوط به  ۹۶ ساعت و تزریق واکسن، برای تردد از مرزها الزامی است. در صورت مثبت شدن تست اتباع عراقی، به کشور خود عودت داده می‌شوند و ایرانی‌های مبتلا به کرونا نیز به مکان‌های قرنطینه هدایت و پس از گذراندن ایام قرنطینه به شهر خود اعزام می‌شوند.

حیاتی بیان کرد: در مورد چگونگی برگزاری آموزش در مدارس و دانشگاه‌ها تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم که فعلا بر اساس مصوبات این ستاد، آموزش همچنان حضوری است. مصوبه جدیدی نیز در مورد برگزاری مراسم ۲۲ بهمن‌ماه نداشته‌ایم.

انتهای پیام