صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۳۶۰۵۳
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان مرکزی با بیان اینکه در شش دوره قبلی ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و حمایتی در سراسر استان توزیع شده است، از توزیع ۲۵ تن گوشت گوسفندی بین خانواده‌های نیازمند استان در هفتمین دوره خبر داد.

حجت‌الاسلام امیر امیرگان، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با شروع بیماری کرونا در کنار اقشار آسیب‌دیده قرار گرفت و گامی در راستای رفع مشکلات و آسیب‌های وارده بر آنان برداشت.

وی حمایت معیشتی و خدماتی را از جمله برنامه‌های در دستور کار این ستاد بیان کرد و افزود: ترویج فرهنگ احسان، همدلی و مواسات در جهت رفع محرومیت‌زدایی از روستاییان و خانواده‌های کم‌برخوردار شهری از جمله برنامه‌های انجام شده است که همواره ادامه دارد.

امیرگان با بیان اینکه در شش دوره قبلی 100هزار بسته معیشتی و حمایتی در سراسر استان توزیع شده است، از توزیع 25 تن گوشت گوسفندی بین خانواده‌های نیازمند استان در هفتمین دوره خبر داد و افزود: شناسایی این افراد توسط 300 گروه جهادی متشکل از جوانان متعهد صورت گرفته است.

انتهای پیام