صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۳۸۳۲۸
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

گروهی از پزشکان فلسطینی ساکن اروپا به منظور انتقال تجربیات خود به پزشکان نوار غزه، دوره آموزشی مراقبت‌های اورژانسی را آغاز کردند.  

به گزارش ایکنا به نقل از عربی 21، انجمن پزشکان فلسطینی ساکن اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد: دوره آموزشی پیشرفته در زمینه درمان جراحات ناشی از حوادث که در سطح بین‌المللی به نام (ATLS) شناخته می‌شود، برای 10 تن از پزشکان متخصص فلسطینی ساکن غزه در قاهره، پایتخت مصر آغاز شده است.
 
این انجمن هدف از اجرای طرح مذکور را که با همکاری مرکز آموزشی مصر برگزار شده است، افزایش آمادگی پزشکان فلسطینی برای مواجهه با حوادث اورژانسی اعلام کرد.
 
دکتر عبدالحکیم طلعت الخولی، مدیر مرکز آموزشی مصر و مدیر برنامه‌های پیشرفته درمان جراحات ناشی از حوادث در مصر، خاورمیانه و شمال آفریقا، ضمن ابراز خوشنودی از برگزاری این دوره، نسبت به توانمندی پزشکان فلسطینی و استعداد بالای آنها برای فراگیری مهارت‌های پزشکی تأکید کرد که این دوره تأثیر بسزایی در بهبود خدمات اورژآنسی و نجات زندگی مصدومان خواهد گذاشت.
 
الخولی با تأکید بر افزایش همکاری در آینده با هدف انتقال تجربیات پزشکی به همکاران خود در فلسطین، اظهار کرد که این کار بخشی از وظایف پزشکی و حرفه‌ای در قبال همکاران ما در فلسطین محسوب می‌شود.
 
 

 

انتهای پیام