صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۳۸۸۸۳
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

امام‌جمعه سلماس گفت: در سال‌های گذشته و جاری بیش از 12 هزار بسته معیشتی توسط ارگان‌ها جمع‌آوری و به دست افراد نیازمند رسیده و تا حدی که امکان دارد سعی در برطرف کردن حداقل نیازها برای اولیا این دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل را داریم.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سیدهادی هاشمی، معاون آموزش ابتدایی، 7 اسفندماه در یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سلماس اظهار کرد: طرح (آبا) طرحی برای گسترش آموزش در تمامی نقاط شهرستان و به خصوص برای جذب کودکان کار که فرصت حضور در مدرسه را ندارند است.

وی افزود: در این طرح با استفاده از ابزارهای الکترونیکی همچون تلویزیون، موبایل، لب‌تاپ و غیره آموزش را بر پیش پای دانش‌آموزان خواهیم برد و برای انجام این کار به همت خیرین محترم شهرستانی نیاز داریم.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم طباطبایی، امام‌جمعه شهرستان سلماس هم در این جلسه گفت: در سال‌های گذشته و جاری بیش از 12 هزار بسته معیشتی توسط ارگان‌ها جمع‌آوری و به دست افراد نیازمند رسیده و تا حدی که امکان دارد سعی در برطرف کردن حداقل نیازها برای اولیا این دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل را داریم.

امام‌جمعه سلماس ادامه داد: احساس مسئولیت توسط یک معلم و مربی بزرگترین هدیه خداوند متعال به او است چرا که هرچقدر این احساس مسئولیت بیشتر باشد فرد با وجدان بیشتری به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: معلمان با درک بالا و دلسوزی که دارند می‌توانند این توانایی و درک بالا را به دانش‌آموزان منتقل کنند و واقعیت این است که وجود کودکان کار ضعفی برای همه ما بوده و باید حداکثر تلاش خود و در حد وسع از اقدامات لازم برای حمایت از این خانواده‌ها دریغ نکنیم.

کاظم غنی‌زاده، فرماندار سلماس هم در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن هفته امور تربیتی گفت: از زحمات تمامی فرهنگیان عزیزی که به خصوص در شهرستان سلماس برای تعالی و پیشرفت دانش آموزان زحمت می‌کشند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: طرح (آبا) طرح عالی برای حمایت از آموزش بوده که برای آن اعتبارات لازم را در نظر گرفت و فرمانداری سلماس آمادگی خود را جهت هرگونه حمایت از این دانش‌آموزان اعلام می‌دارد و نامه مورد نظر برای حمایت ارگان‌های مختلف شهرستانی جهت ادامه تحصیل این دانش‌آموزان را نیز به طور جد به سایر ادارات برای جذب اعتبارات ارجاع خواهد داد.

انتهای پیام