صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۳۹۳۹۵
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان از برگزاری پویش «نقش من در بیانیه گام دوم» با محوریت کتاب کار بیانیه گام دوم خبر داد.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، محمدصالح جباری، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان با اشاره به سومین سال صدور بیانیه گام دوم از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: با نگاه به محورهای گوناگون محتوایی این بیانیه می‌توان ادعا کرد، بیانیه گام دوم یکی از مهم‌ترین بیانیه‌ها و بیانات مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در طی سالیان اخیر بوده است.

وی با ابراز تأسف از میزان تبیین و تبلیغ این بیانیه در بین آحاد مردم، افزود: متأسفانه در این سه سال، آن اقدام ویژه برای رساندن پیام رهبر معظم انقلاب به عموم مردم به‌ویژه جوانان در سطح استان اتفاق نیفتاده است. اقداماتی در گوشه کنار استان در این راستا انجام شده اما به هیچ وجه در سطح عظمت و بزرگی بیانیه نبوده است.

جباری از اجرای پویش «نقش من در بیانیه گام دوم» خبر داد و افزود: در همین راستا اتحادیه با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان و شهرداری همدان، نسبت به برگزاری پویشی با محوریت کتاب کار بیانیه گام دوم اقدام کرده است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان همدان ادامه داد: علاقه‌مندان و دغدغه‌مندان لازم است با مراجعه به دفتر اتحادیه استان و یا رجوع به سایت اتحادیه به آدرس WWW.MOJ4.IR نسبت به تهیه کتاب اقدام و بوم‌های مسابقه را تکمیل کنند.

وی در پایان از همه مسئولان مجموعه‌های انقلابی و مردمی سطح استان برای شرکت خود و جامعه مخاطبانشان در این پویش دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام