صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۱۴۰۸
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت‌نام قطعی زائران سفرهای نوروزی عتبات عالیات از امروز، ۱۷ اسفندماه خبر داد.

یوسف آقابزرگی، مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه ثبت‌نام قطعی از علاقه‌مندان سفرهای نوروزی عتبات عالیات از امروز، ۱۷ اسفندماه امکان‌پذیر است، اظهار کرد: امسال متقاضیان امکان ثبت‌نام در کاروان‌های هوایی 3 تا 7 روزه را دارند و بر اساس برنامه صورت گرفته، سفر‌های نوروزی عتبات از ۲۴ اسفندماه آغاز می‌شود و تا هشتم فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد.

وی با تأکید بر اینکه تمامی فرآیند ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اینترنتی https://atabat.haj.ir انجام می‌شود، تصریح کرد: متقاضیانی که در پیش ثبت‌نام عتبات عالیات شرکت کرده‌اند پس از اطلاع از نتایج قرعه‌کشی از طریق سایت و با وارد نمودن کد رهگیری و کد ملی خود، در صورت قرار داشتن نامشان در فهرست نهایی، می‌توانند از امروز، ۱۷ اسفندماه ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

وی با ذکر اینکه پذیرفته‌شدگان بر اساس اولویت خود به بخش ثبت‌نام سایت مراجعه و یا از طریق دفاتر مجاز خدمات زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت، کاروان و تاریخ اعزام خود را تعیین کنند، افزود: قرعه‌کشی به‌صورت گروهی انجام شده و برای هر گروه یک اولویت تعیین شده است.

مدیر حج و زیارت استان گفت: بر اساس برنامه پیش‌بینی شده، اولویت‌های 1 و 2 از ساعت 10 صبح روز سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه، اولویت‌های 3 و 4 از ساعت 12 ظهر روز سه‌شنبه ۱۷ اسفندماه، اولویت 5 و 6 از ساعت 14 روز همین روز با مراجعه به سایت ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

آقابزرگی گفت: اولویت‌های ذخیره 8 و 7 نیز در صورت عدم تکمیل کاروان‌ها می‌توانند از ساعت 10:30 صبح روز شنبه ۲۱ اسفندماه به همین سایت مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به تصمیم دولت عراق برای تمامی زائرانی که به این کشور وارد می‌شوند، تزریق حداقل دو دز واکسن الزامی است و افراد باید ۷۲ ساعت پیش از پرواز نیز تست pcr را انجام داده باشند، اگر شخصی واکسن خود را تزریق نکرده باشد، از ادامه روند ثبت‌نام جلوگیری به‌عمل خواهد آمد.

انتهای پیام