صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۶۲۲۷
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد‌ از تمدید مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره هنری و رسانه‌ای «قد قامت عشق» تا 20 فروردین ماه جاری خبر داد.

علی محمد پارسائیان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد‌ در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از تمدید ارسال آثار به دبیرخانه اولین جشنواره هنری و رسانه ای «قد قامت عشق» خبر داد و اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال آثار رسانه‌ای به این جشنواره تا 20 فروردین ماه خواهد بود .

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره این جشنواره آن هم به صورت پایلوت در یزد بیان کرد: در این دوره برای اولین بار در کنار آثار تولیدی هنرمندان در خصوص فریضه نماز در یک اقدام ابتکاری بخش رسانه ای جشنواره را نیز برنامه ریزی کردیم تا بتوانیم پیوند مبارکی بین هنر و رسانه ایجاد کنیم. 

پارسائیان تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن روز هنر انقلاب اسلامی که با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی عجین شده و همچنین در راستای جمع آوری تمامی آثار فاخر اهالی خوش ذوق رسانه، 5 روز دیگر به مدت زمان تعیین شده اضافه شد که امیدواریم بزرگواران از فرصت باقی مانده نهایت بهره را ببرند تا شاهد حضور همه عزیزان در این جشنواره باشیم. 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان در پایان یادآور شد: اولین جشنواره هنری و رسانه ای «قد قامت عشق» 29 فروردین ماه همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی (ع) به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام