صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۷۳۴۸
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: حادثه تلخ حرم‌ رضوی ریشه در فتنه ترکیبی دشمن اسلام، نظام و این انقلاب دارد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، پیرامون علل و چرایی حوادث اخیر مشهد در حرم امام رضا(ع) اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان ناخدای کشتی انقلاب در ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ به زیبایی فرمودند تهاجم دشمن یک تهاجم ترکیبی است و ابعاد مختلفی دارد.

وی با اشاره به اینکه این روزها به وضوح شاهد عملیاتی شدن یکی از قطعات این تهاجم ترکیبی دشمن هستیم، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال تخریب آرمان وحدت و ایجاد اختلاف بین پیروان مذاهب و سوء استفاده از احساسات پاک مردم هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: مواردی همچون ایجاد همسایه هراسی، ارتباط دادن مسائل اقتصادی کشور با نارضایتی مردم از روحانیت و نظام دینی و هجمه وسیع به این قشر شریف، مرتبط کردن موضوع شهادت روحانیت در حرم رضوی با بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها و ده‌ها ترفند و دسیسه دیگر، همگی در این راستا قابل تحلیل هستند.

وی در پایان یادآور شد: بر همگان به ویژه اصحاب رسانه و صاحبان اندیشه و تریبون واجب است با روشنگری و جهاد تبیین با تقویت وحدت در جامعه و دوراندیشی و درایت، نقشه‌های اتاق فکر رژیم پوشالی صهیونیستی و انگلیس مکار و آمریکای خبیث و حامیان منطقه‌ای آنها به ویژه آل سعود جنایتکار را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام