صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۸۷۷۶
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: براساس قانون سال تحصیلی تا پایان اردیبهشت ماه است اما باید از همه فرصت‌هایی که در اختیار قرار داریم برای آموزش استفاده کنیم و آزمون‌ها خردادماه برگزار شود.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان، با بیان اینکه ما به عنوان مسئولان آموزش و پرورش باید گره‌گشای کار مردم باشیم، افزود: در طول سه سال تحصیلی گذشته که کلاس‌ها به صورت غیر حضوری برگزار می‌شد همکاران ما مجاهدانه تلاش کردند تا روند آموزش مختل نشود. اما از آنجا که هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد و آموزش غیرحضوری علاوه بر افت تحصیلی، بازماندگان از تحصیل و ترک تحصیل در حوزه روانی و اجتماعی مشکلات زیادی برای دانش‌آموزان درست کرد از این‌رو حضوری شدن تحصیل یکی از مهمترین اتفاقات آموزشی در کشور است.

رضایی با اشاره به استقبال بسیار خوب از آموزش حضوری در استان توسط اولیا، دانش آموزان و مسئولان صورت گرفت، افزود: حفظ سلامت جسمانی فرهنگیان و دانش‌آموزان خط قرمز ما در زمینه پیگیری آموزش حضوری است و از مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان می‌خواهیم با قدرت آموزش حضوری را پیگیری و اجرا کنند.

وی گفت: بر اساس آنچه قانون مشخص کرده سال تحصیلی تا پایان اردیبهشت ماه بوده لذا باید از تمامی وقتی که در اختیار ما قرار دارد برای آموزش استفاده کنیم و هیچ آزمونی طی این مدت برگزار نشود، تمامی آزمون‌ها حتی در مناطق گرمسیری استان در خرداد ماه برگزار شود.

وی با اشاره به عدالت محور بودن برنامه‌های پیش‌روی آموزش و پرورش استان خواستار توجه ویژه به مناطق محروم، حاشیه‌ها و دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل شد و خاطر نشان کرد: عدالت محوری، کیفیت بخشی و تربیت تمام ساحتی، مهمترین رویکرد آموزش و پرورش استان کرمان در راستای ارتقاء کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی است.

انتهای پیام