صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۱۵۵۲
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶

شهردار تبریز به همراه رئیس شورای اسلامی شهر با حضوردر منزل دو شهید دوران دفاع مقدس، با خانواده ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، روز پنج‌شنبه، اول اردیبهشت‌ماه، با همراهی حجت‌الاسلام برگی، رئیس شورای شهر تبریز، در منزل شهیدان «ابراهیم واحدی» و «علی غفوری» از شهدای دوران دفاع مقدس حضور یافت و با خانواده و مادران ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

یعقوب هوشیار در این دیدار اظهار کرد: تلاش بنده و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز این است که به‌صورت مداوم و مستمر به دیدار خانواده‌های عزیز شهدا برویم، چراکه معتقدیم دعاهای خیرشان می‌تواند ما را در مسیری که پیش رو داریم، موفق کند.

وی ادامه داد: باید همواره به خاطر داشته باشیم که مسئولیت‌هایی که به دوش ما گذاشته می‌شود، تداوم همان مسئولیت‌های شهدای والامقام است و به همین خاطر باید با جان و دلمان در مسیر خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم.

شهردار تبریز همچنین اضافه کرد: بسیاری از داشته‌های کنونی و عزت بین‌المللی کشورمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم؛ پس بر همه ما واجب است در هر جایگاه و شغلی که هستیم با انجام دقیق وظایف خود، دِین‌مان را به شهدای والامقام ادا کنیم.

در این دیدار شهردار تبریز با اهدای لوح از خانواده شهیدان ابراهیم واحدی و شهید علی غفوری تجلیل کرد.

انتهای پیام