صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۳۱۹۰
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس هر سال لرزه بر اندام استکبار جهانی می‌اندازد گفت: تمام تلاش دشمن دور کردن توجه مردم از روز قدس است.

به گزارش ایکنا از یزد، عزیزالله سیفی، رئیس شورای اسلامی شهر یزد، 7 اردیبهشت ماه در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در طبس و شهادت شهید منتظرقائم نخستین فرمانده سپاه الغدیر یزد اظهار کرد: با حرکت خوب دانشجویان پیرو خط امام(ره)،‌ لانه جاسوسی تسخیر شد.

وی تصریح کرد: آمریکا که ابهت و عظمت خود را در دنیا خدشه‌دار شده دیده بود برای جبران این موضوع، تدارک یک حمله نظامی برای آزادسازی گروگان‌ها و حمله به مراکز مهم سیاسی و امنیتی کشور از جمله بیت رهبری را داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد بیان کرد: الحمدالله با امدادهای الهی و غیبی،‌ ابهتی که آمریکا می‌خواست به دست بیاورد بیشتر از بین رفت و سبب خفت بیشتر آمریکا در جهان شد.

سیفی تصریح کرد: شهید منتظر قائم نخستین فرمانده سپاه یزد بودند و در این روز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی به روز حمل و نقل و ایمنی اشاره کرد و گفت: حمل و نقل در کشورهای مختلف جهان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و امیدواریم که توجه به ایمنی حمل و نقل در دستور کار همه نهادهای مرتبط از جمله سازمان حمل و نقل شهرداری باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد روز قدس را یکی دیگر از مناسبت‌های این هفته دانست و افزود: این روز ابتکار و یادگار بزرگی از سوی حضرت امام خمینی(ره) بود و اگرچه در دو سال گذشته این مراسم به صورت حضوری انجام نشد، امسال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز جمعه را راهپیمایی حضوری اعلام کردند.

سیفی ادامه داد: در این هفته هم دشمنان خارجی و برخی عوامل آنها در داخل کشور تمام تلاش خود را به کار بستند که اهمیت این روز را کاهش دهند و با انتشار اخبار نامرتبط توجه مردم به این روز را کاهش دهند؛‌ غافل از اینکه مردم ما بیدار و هوشیار هستند و شرایط خاص دنیا و کشور را درک می‌کنند.

وی بیان کرد: ان‌شاءالله در این روز، با حضور میلیونی مردم بار دیگر پشتیبانی خود از انقلاب و استکبارستیزی را علیرغم همه شرایط سخت اقتصادی که به واسطه جنگ اقتصادی به کشور تحمیل شده را به جهانیان نشان می‌دهند.

انتهای پیام