صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۳۴۸۶
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

استاندار گیلان حضور پرشور مردم همیشه در صحنه را اعلام نفرت علیه ظلم، ستم و جنایات رژیم صهیونیستی و فریادی رسا در حمایت از حقانیت و مظلومیت مردم فلسطین دانست.

به گزارش ایکنا از گیلان، اسدالله عباسی امروز، 9 اردیبهشت در حاشیه راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس در شهر رشت در جمع خبرنگاران، حضور آگاهانه مردم در این راهپیمایی را نشانگر بصیرت آنان و حرکت در راستای آرمان های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب خواند.

وی این حضور پرشور را موجب لرزه بر اندام استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی عنوان و هوشمندی امت اسلامی را زمینه ساز زوال و نابودی هرچه سریع تر این رژیم کودک‌کش ذکر کرد.

استاندار گیلان آزادی قدس شریف را آرمان امت اسلامی دانست و راهپیمایی روز قدس را دلیلی دیگر بر حقانیت مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین بیان کرد.

وی فلسطین را نه فقط در جغرافیای کنونی بلکه در سراسر جهان اسلام ذکر و خاطرنشان کرد: مبارزه با رژیم صهیونیستی، مبارزه حق علیه باطل و علیه استکبار است و این جهت‌گیری؛ برگرفته از اعتقادات دینی، روحیه انقلابی، آرمان های امام راحل، تاکیدات رهبری فرزانه و ارزش های نظام اسلامی ماست.

عباسی حضور پرشور مردم همیشه در صحنه را اعلام نفرت علیه ظلم، ستم و جنایات رژیم صهیونیستی و فریادی رسا در حمایت از حقانیت و مظلومیت مردم فلسطین دانست.

وی بیان صریح رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف همواره زنده است، را یادآور شد و گفت: مبارزه امت اسلامی با رژیم جعلی صهیونیستی تا رسیدن به اهداف پیش‌گفته، ادامه دارد.

انتهای پیام