صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۳۶۸۶
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹

برنامه‌ «روایت عاشقی» در سحرگاه بیست‌وهشتمین روز از ماه مبارک رمضان به روایت زندگی شهید حیدر شاهوردی از زبان مادر این شهید پرداخته است.

به گزارش ایکنا از لرستان، بسیج رسانه استان لرستان به‌ مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به اجرای برنامه‌ای تحت عنوان «روایت عاشقی» با موضوع شهدای استان لرستان و کشور کرده است.

در این برنامه که با همکاری کمیته شاهد و ایثارگر کنگره ملی شش هزار و ۵۴۴ شهید استان لرستان، بسیج رسانه لرستان و محسن مرادی، فیلمساز و کارگردان دفاع مقدس لرستانی تهیه شده است، هر سحر از ماه مبارک رمضان یک شهید از شهدای دوران دفاع مقدس در قالب بیان خاطراتی از زبان والدین و خانواده شهدا معرفی می‎‏شود که در سحرگاه بیست‌وهشتمین روز از ماه مبارک رمضان روایتی از زندگی و شهادت شهید حیدر شاهوردی از زبان مادر این شهید نقل شده است.

مادر شهید حیدر شاهوردی در توصیف فرزندش، گفت: حیدر همیشه هر مقدار پولی که در جیبش داشت آن را به فقرا می‌د‌اد و اجازه نمی‌داد پولی در جیبش بماند و وقتی از او سؤال می‌کردم که پول‌هایت را چه‌کار می‌کنی می‌گفت آنها را به فقرا و نیازمندان می‌دهم.

وی افزود: هر وقت حیدر را در خواب می‌بینم او خوشحال است و هیچ‌‌وقت نشده او را در خوابم ناراحت ببینم همیشه هم او را در حالی که قرآن در دست دارد و در خانه قرآن می‌خواند به خواب می‌بینم.

انتهای پیام