صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۶۴۵۷
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

پنجمین بازارچه خیریه «اردیبهشتی به رنگ بهشت» با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان یزد برپا می‌شود.

به گزارش ایکنا از یزد، پنجمین بازارچه خیریه «اردیبهشتی به رنگ بهشت» به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده بهداشت و با همکاری کانون خیریه امام علی(ع) و ستاد دیه استان با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار خواهد شد.

به گفته سیدمسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد، یکی از مهمترین رسالت‌های ستاد دیه فرهنگسازی در زمینه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است که برگزاری این‌گونه بازارچه‌ها می‌تواند تأثیر بسیار مناسبی در این راستا داشته باشد.

همچنین به گفته حسن مظفری، رئیس دانشکده بهداشت یزد، این بازارچه با هدف تقویت حس همدلی و مهربانی برای آزادسازی مددجویان جرائم غیرعمد به میزبانی این دانشکده برگزار‌ می‌شود و از دیگر اهداف این بازراچه می‌توان به توانمندسازی و افزایش مشارکت دانشجویان در محیط کسب و کار، جلب مشارکت و روحیه کارآفرینی و پرورش ارزش‌های والای انسانی در دانشجویان اشاره کرد.

مظفری ادامه داد: در نوبت‌های قبلی، هزینه‌ها صرف امور خیریه‌ای مانند کمک به ایتام، کودکان معلول و خانواده‌های بی‌بضاعت می‌شد و در این نوبت تصمیم گرفته شد تا با همکاری ستاد دیه استان، تمامی عواید این بازارچه صرف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شود.

یادآور می‌شود، این بازارچه خیریه در روزهای 25 و 26 اردیبهشت‌ماه جاری از ساعت 9 تا 15 در محل پردیس علوم پزشکی، دانشکده بهداشت به آدرس یزد، صفاییه، میدان عالم، بلوار شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام