صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۷۲۰۲
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

فرمانده سپاه عاشورا گفت: حضرت امام خمینی(ره) در زمان جنگ تحمیلی به همه جوانان حکم جهاد داد تا از وطن خود دفاع کنند و امروز نیز رهبر انقلاب حکم جهاد داده است و همه باید نسبت به اقناع حقایق به جهاد تبیین عمل کنیم و نگذاریم دشمن از طریق فضای مجازی واقعیت‌ها را تحریف کند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا، امروز، 25 اردیبهشت‌ماه، در یادواره فرماندهان شهید گردان امام حسین(ع) بناب، با اشاره به اقدامات دولت مردمی در خصوص جراحی اقتصادی و اصلاح هدفمندی یارانه‌ها گفت: به طور یقین دولت به فکر تغییر به نفع مردم بوده و عملکردها در طول این مدت کوتاه نیز گواه این مدعا است.

وی افزود: امروز زمان همکاری، اتحاد و انسجام ملی است و همه باید در این راستا حرکت کنیم.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده با تأکید بر لزوم عمل به جهاد تبیین در جامعه اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) در زمان جنگ تحمیلی به همه جوانان حکم جهاد داد تا از وطن شان دفاع کنند و امروز نیز مقام معظم رهبری حکم جهاد داده است و همه باید نسبت به اقناع حقایق به جهاد تبیین عمل کنیم و نگذاریم دشمن از طریق فضای مجازی واقعیت ها را تحریف کند.

فرمانده سپاه عاشورا، همچنین به شهید و رزمنده پرور بودن شهرستان بناب اشاره کرد و افزود: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان زیادی از این شهرستان به شهادت رسیدند.

وی با بیانم اینکه شهدا و جانبازان باید به خود ببالند که افتخار مجاهدت در راه دین و وطن نصیب شان شد، خاطرنشان کرد: همه آرامش و صلح حاکم بر کشور را مدیون جانفشانی شهدا و رزمندگان معزّز هستیم.

انتهای پیام