صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۷۴۸۲
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ

ارتحال عالم ربّانی مرحوم حضرت استاد سید عبدالله فاطمی‌نیا از وعاظ قدیمی و استادان برجسته دین و اخلاق موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

آن شخصیت علمی از علمای برجسته عرفان نظری، مورخ اسلامی و کتاب‌شناس بود که با تلاش‌های مجاهدانه سال‌های متمادی در امر خطابه و منبر به تعلیم و تبیین معارف اهل بیت (ع) پرداخت و شاگردان بسیاری تربیت کرد.

این عالم پاک نهاد از شاگردان حضرات آیات؛ علامه طباطبایی، آیت‌الله بهجت، آیت‌الله بهاءالدینی و آیت‌الله محمدتقی آملی بود که فقدان شان ضایعه‌ای تلخ و خسرانی جبران ناپذیر برای جامعه دینی و ایمانی است.

اینجانب درگذشت استاد فاطمی نیا را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، مراجع عظام تقلید، طلاب و روحانیون سراسر کشور، اهالی محترم شهر تبریز و خطه آذربایجان، بالاخص به فرزندان و بازماندگان گرامی و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و حشر با اولیاء الله و ائمه معصومین و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام