صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۷۶۰۳
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸

استاندار یزد با بیان اینکه در حوزه صنایع دستی بازارسازی بسیار مهمتر از بازاریابی است، گفت: تمام تلاش و توان خود را در راستای تقویت صنایع دستی، رونق اشتغال‌های این حوزه و ایجاد شهرک‌های صنایع دستی تخصصی هر حوزه به‌کار خواهیم بست.

به گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، شب گذشته، 26 اردیبهشت ماه در مراسم افتتاح سیزدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و سومین نمایشگاه تخصصی زیلو، حصیر و دست بافته‌های سنتی و نخستین جشنواره پخت نان سنتی، نمایشگاه‌ها را ویترین فعالیت‌ها و دستاوردهای هر حوزه دانست و اظهار کرد: این نمایشگاه صنایع دستی ویترین فعالیت‌های صنایع دستی استان و سایر استان‌های غرفه‌دار در نمایشگاه بوده و محل بسیار خوبی برای ارائه، معرفی و بازاریابی و بازارسازی است.

وی با بیان اینکه در حوزه صنایع دستی بازارسازی بسیار مهمتر از بازاریابی است، گفت: در این راستا باید اقدامات و فعالیت‌های لازم دنبال شود.

استاندار یزد با تأکید بر اینکه گردشگری و فعالیت‌های مرتبط با این حوزه، بدون توجه به صنایع دستی یک حلقه مفقوده دارد، بیان کرد: صنایع دستی صنعتی آمیخته با هنر، مهارت و هویت است و تمام تلاش و توان خود را در راستای تقویت صنایع دستی، رونق اشتغال‌های این حوزه، ایجاد شهرک‌های صنایع دستی تخصصی هر حوزه به کار خواهیم بست.

فاطمی با اشاره به برپایی این نمایشگاه بعد از دو سال تعطیلی و ایجاد شور و نشاط در جامعه فعالان صنایع دستی و فعالیت این بخش، بیان کرد: امید است این نمایشگاه انرژی مضاعفی را جهت ادامه پر قدرت‌تر این مسیر با ارائه آثار متنوع‌تر و نوآورانه‌تر ایجاد کند.

انتهای پیام