صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۰۸۲۸
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹

جشنواره «رسم جوانمردی» به منظور تجلیل از برترین‌های فرهنگ ورزش استان فارس که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خوش درخشیده و فرهنگ اسلامی را به دنیا عرضه داشته‌اند، برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا از فارس، مراسم اختتامیه جشنواره «رسم جوانمردی» به منظور تجلیل از برترین‌های فرهنگ ورزش استان فارس که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خوش درخشیده و فرهنگ اسلامی را به دنیا عرضه داشته‌اند، فردا، 10 خردادماه برگزار خواهد شد.

این مراسم با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان از ساعت 17 فردا در سالن همایش‌های شهر شیراز واقع در بین‌الحرمین برگزار خواهد شد.

حیدر صفرپور، سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان فارس امروز، 9 خرداد در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی این جشنواره گفت: رسم جوانمردی تنها به یک جشنواره خلاصه نمی‌شود و این مهم به عنوان یک سنت حسنه در تمامی رویدادها اقدام‌ها و فضای ورزش و استان محور قرار خواهد گرفت.

وی همچنین استان فارس را از دیرباز مهد جوانمردی خواند و گفت: همچون گذشته باید جوانمردی و اخلاق ایرانی اسلامی در میان جوانان نهادینه شود.

علیرضا باغبان‎‌منش، معاون سیمای مرکز صدا و سیما استان فارس نیز در این جلسه گفت: برپایی این پویش که باعث الگوسازی برای نسل جوانان و همه اقشار جامعه می‌شود، قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: مرکز صدا و سیمای فارس نیز با همراهی با این پویش سعی خواهد کرد رسم و مرام جوانمردی را در سطح جامعه تسریع دهد .

 

انتهای پیام