صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۱۴۰۱
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان اینکه دهه کرامت یادآور تحول‌آفرینی بانوان آسمانی است، گفت: این دهه، زمان مناسبی جهت ترویج معارف اهل بیت(ع) و نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه‌های رضوی است.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 11 خردادماه ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه(س) گفت: دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علایق و مهر و وفای کم نظیر یک خواهر نسبت به مقام بزرگ برادر است. مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را به هجرت وادارکرده، غربت و بیماری و مرگ را در فصل جوانی برای او آسان کرده است.

وی افزود: دهه کرامت یادآور تحول‌آفرینی بانوان آسمانی است. اینکه می‌توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را در طی اعصار عهده‌دار شوند.

حبیبی با یادآوری فاصله دو میلاد فرخنده حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) دهه کرامت نامگذاری شده است، گفت: بی شک از دامان اهل بیت(ع) چهره‌های پرفروغ و شخصیت‌های با ارزشی به جهان بشری عرضه شده که در این میان حضرت معصومه(س) جایگاه ویژه‌ای دارند.

رئیس پلیس فارس اظهار کرد: دهه کرامت که در آن عطر شمیم رضوی و فاطمی در کشور می‌پیچد، فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت (ع) و تکریم مقام ولایت فراهم می‌شود. این دهه، زمان مناسبی جهت ترویج معارف اهل بیت(ع) و نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه‌های رضوی است.

وی با تأکید بر اینکه حضرت فاطمه معصومه(س) مظهر فضایل و کرامات است، گفت: امروزه دختران عفیف ایران اسلامی و استان فارس با تاسی از اسطوره علم و عفاف حضرت فاطمه معصومه(س) و الگوپذیری از ایشان، زمینه‌ساز تعالی معنوی و اخلاقی و علمی خواهند بود.

انتهای پیام