صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۲۴۲۱
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد با تأکید بر ضرورت تحکیم بنیان خانواده در جامعه گفت: رسیدن به جامعه متعالی نیازمند خانواده سالم و متعالی است.

به گزارش ایکنا از یزد، فاطمه زارع، رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد، 16 خردادماه در نشست کمیسیون خانواده با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) بزرگترین حرکت در تاریخ را برای زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی(عج) انجام داد، قیام 15 خرداد را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست.

زارع اظهار کرد: هدف انقلاب رسیدن به تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی(عج) است و امیدواریم که تمام حرکت‌ها و اقدامات ما در راستای رسیدن به این هدف بزرگ باشد.

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه پیش‌نویس برنامه سیاست‌های خانواده در شورای اسلامی شهر یزد تدوین شده است گفت: یکی از مهمترین مسائلی که در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بحث خانواده است.

وی تصریح کرد: اهمیت و جایگاه خانواده و ضرورت تلاش برای تحکیم بنیان آن از ضرورت بالایی برخوردار است و باید تمام برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که طرح‌ریزی می‌شود خانواده محور باشد.

زارع با اشاره به اینکه برای رسیدن به جامعه متعالی نیازمند خانواده سالم و متعالی هستیم افزود: با توجه به اهمیت این بحث و تأکیدات مقام معظم رهبری بر این موضوع که یکی از راهبردهای رسیدن به تمدن اسلامی را خانواده متعالی و سالم دانسته‌اند، در شورای اسلامی شهر یزد تلاش صورت گرفت که کمیسیون خانواده را در شورای شهر ایجاد کنیم.

رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد افزود: در دوره‌های قبل بحث خانواده به عنوان یک کمیته زیرمجموعه کمیسیون فرهنگی شورا مورد توجه قرار گرفت اما در این دوره با توجه به گستردگی بسیار بالایی که حوزه خانواده دارد، کمیسیون خانواده به صورت مستقل ایجاد شد.

انتهای پیام