صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۲۹۱۸
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸

نشست هم‌اندیشی «تبیین گفتمان امامین انقلاب» با حضور امام جمعه شهرستان بندرگز و اساتید حوزه و دانشگاه امروز، ۱۸ خرداد در دفتر امام جمعه در بندرگز برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گلستان، نشست هم‌اندیشی «تبیین گفتمان امامین انقلاب» با حضور امام جمعه شهرستان بندرگز و اساتید حوزه و دانشگاه امروز، ۱۸ خرداد در دفتر امام جمعه در بندرگز برگزار شد.

امام جمعه بندرگز در این جلسه گفت: برای پی بردن به گفتمان انقلاب باید شناخت صحیحی از وضعیت انقلاب اسلامی داشته باشیم و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، انقلابی باشیم و انقلابی بمانیم.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان‌اینکه تحقق این مهم با شناخت کامل گفتمان انقلاب است، گفت: تبیین گفتمان انقلاب با ویژگی‌های انقلابی از جمله ایمان، روحیه انقلابی و جهادی، ولایت‌مداری، بصیرت، روحیه اجتماعی و فرهنگی، طالب علم و پژوهش و روحیه حمایت از مستضعفین و مبارزه با مستکبرین و… محقق می‌شود.

امام جمعه بندرگز با بیان‌اینکه لزوم تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و بصیرت‌افزایی در خانواده‌ها را باید جدی بگیریم، افزود: امروز باید گفتمان انقلاب اسلامی را برای نسل جدید بازگو و اهمیت آن را برای آنان تبیین کنیم.

امام جمعه بندرگز بهترین شیوه زندگی فردی و اجتماعی و دستیابی به اهداف والای انسانی را درس گرفتن از آموزه‌های قرآن و سیره انبیا برشمرد و تقویت اعتقادات اسلامی و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی را از مهمترین موضوعات عنوان کرد.

وی تعامل اساتید دانشگاه جهت ارائه راهکارهای ارتقای علمی تحقیقاتی و افزایش مشارکت دانشگاه و نقش اساتید در جهت رفع مشکلات جامعه و ارائه راهکارهای افزایش و جذب مشارکت‌های مردمی را از اهداف برگزاری این نشست برشمرد.

انتهای پیام