صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۴۰۷۶
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران بیان کرد:

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه فضای مجازی در استان به صورت جزیره‌ای فعالیت می‌کند، بر ضرورت تشکیل قرارگاه فضای مجازی تأکید کرد.

به گزارش ایکنا از مازندران، سردار عبدالله ملکی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، 23 خردادماه، در اولین جلسه کارگروه فرهنگی قرارگاه تبیین دفاع مقدس و مقاومت، تقویت جبهه انقلابی را در مقابله با جنگ شناختی، اقتصادی، ترکیبی و ... دشمنان ضروری دانست و اظهار کرد: برنامه‌های این قرارگاه با محوریت شعار «ما مقاوم هستیم» در حال برگزاری است.

وی بر تبیین عملکرد نظام برای نسل امروز جامعه تأکید کرد و افزود: مسئولان فرهنگی باید در این بخش اهتمام ویژه داشته باشند.

این مسئول با اشاره به نقش نهاد‌های مختلف فرهنگی در پیشبرد اهداف قرارگاه تبیین دفاع مقدس و مقاومت، تصریح کرد: مستند روایت ۲۵ یکی از اقدامات ارزشمند بود که صدا و سیمای مرکز مازندران تهیه کرد و این روزها در حال پخش است.

ملکی با بیان اینکه در حوزه تولید فیلم فاخر شهدای شاخص استان نظیر طوسی، بصیر و نوری عقب هستیم، بر ضرورت همکاری دستگاه‌های فرهنگی این حوزه تأکید کرد.

وی ادامه داد: در زمینه جمع‌آوری آثار شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، برگزاری جشنواره‌های هنری و ادبی و یادواره‌های شهدا فعالیت‌های ارزشمندی نیز صورت گرفت.

ملکی با بیان اینکه کتاب عملکردی ادارات استان که در دفاع مقدس نقش داشتند، در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: کتاب نقش هلال احمر و بنیاد شهید استان در مرحله چاپ قرار دارد.

وی از برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان مازندرانی در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: تشکیل دفتر حفظ آثار دفاع مقدس در ادارات استان از ضرورت‌ها است و لازم است در این راستا ادارات اهتمام ویژه داشته باشند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه فضای مجازی در استان به صورت جزیره‌ای فعالیت می‌کند، بر ضرورت تشکیل قرارگاه فضای مجازی تأکید کرد.

وی بیان کرد: باید با ارائه برنامه‌های مدون و تولیدات گسترده رسانه‌ای، دشمنان و ضد انقلاب را از جولان دادن در این فضا ناامید کنیم.

انتهای پیام