صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۵۱۶۲
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در حال حاضر یک هزار و ۸۰۰ نفر در استان گلستان عضو صندوق اعتباری هنر هستند که از این تعداد ۸۰۰ نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، محمد رعیت، مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان گفت: در حال حاضر یک هزار و ۸۰۰ نفر در استان گلستان عضو صندوق اعتباری هنر هستند که از این تعداد ۸۰۰ نفر از بیمه تامین اجتماعی برخوردارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان افزود: بیمه تامین اجتماعی، تکمیلی، طرح کمک مستمری، طرح تکریم، تسهیلات بلاعوض و تسهیلات قرض‌الحسنه 2 درصد از خدماتی است که به اعضای این صندوق ارائه می‌شود.

رعیت ادامه داد: پرداخت تسهیلات در طرح یادمان به مبلغ 8 میلیون تومان و طرح شمیم با پرداخت 5 میلیون تومان بلاعوض و 30 میلیون تومان 2 درصد  از دیگر حمایت‌های صندوق اعتباری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان‌اینکه در طرح ازدواج، هنرمندانی که برای اولین بار ازدواج کرده باشند از تسهیلات برخوردار می‌شوند، افزود: اهالی رسانه نیز پس از تایید در سامانه جامع رسانه‌های کشور و ارائه نامه مکتوب معاونت داخلی وزارت ارشاد می‌توانند عضو صندوق هنر شوند.

رعیت با بیان‌اینکه تمامی هنرمندان، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و فعالان قرآنی واجد شرایط صندوق اعتباری هنر می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند، گفت: ملاک عضویت آنها استمرار فعالیت و داشتن رزومه سال‌های اخیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد گلستان افزود: فعالان قرآنی برای عضویت در این صندوق باید ابتدا در سامانه حمد وارد شده و پس از تایید معاونت قرآن و عترت می‌توانند ثبت‌نام کنند.

رعیت ادامه داد: نویسندگان برای عضویت نیز ابتدا باید در سامانه اهل‌قلم ثبت نام کنند و نامه مدیرکل خانه کتاب و شناسه کتاب‌هایشان را باید داشته باشند.

وی اظهار کرد: هنرمندان موسیقی، نمایش، تجسمی و هنرمندان سینمایی باید رزومه ارائه دهند و پس از تایید و تصویب در شورای ارزیابی صندوق اعتباری هنری می‌توانند معرفی نامه خود را از در صندوق اعتباری هنر بارگذاری کنند.

انتهای پیام