صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۷۴۲۰
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

مدیر دارالقرآن نور خرم‌آباد از شرکت ۲۲۰ نفر در کلاس‌های تابستانی این دارالقرآن خبر داد و گفت: کلاس‌های تابستانه دارالقرآن نور خرم‌آباد در قالب چهار کلاس برگزار می‌شود.

پریناز شرفی، مدیر دارالقرآن نور آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‏‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان با اشاره به آغاز کلاس‌های تابستانی این دارالقرآن، اظهار کرد: در کلاس‌های تابستانه دارالقرآن نور خرم‌آباد ۲۲۰ نفر مشارکت دارند.

وی با اشاره به ساماندهی کلاس‌های دوره تابستانی دارالقرآن نور خرم‌آباد در کار قالب چهار کلاس، افزود: کلاس‌های تابستانه این دارالقرآن تا دهم شهریور ادامه خواهد داشت و به شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها گواهی‌نامه معتبر اعطا خواهد شد این در حالی است که تدریس کلاس‌ها طبق منابع اعلامی از سوی وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

شرفی با اشاره به تشکیل گروه تواشیح و سرود ویژه بانوان در دارالقرآن نور خرم‌آباد، ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های دارالقرآن نور خرم‌آباد می‌توان به آموزش قرآن در سطوح مختلف ویژه آقایان و بانوان و مهد قرآن ویژه کودکان زیر ۴ سال اشاره کرد.

مدیر دارالقرآن نور آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‏‌آباد با اشاره به مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این دارالقران، گفت: دارالقرآن نور خرم‌آباد در یک فضای قدیمی مستقر است و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی آن بسیار ضعیف است.

انتهای پیام