صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۷۹۸۵
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: طی ایام تابستان حلقه‌های قرآنی در سطح مؤسسات قرآن استان دایر خواهد شد.

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از برپایی حلقه‌های قرآنی در سطح مؤسسات قرآن استان طی ایام تابستان برای غنی‌سازی اوقات فراغت با بهره‎‌گیری از ظرفیت مؤسسات قرآن و عترت خبر داد.

وی افزود: با اجرای این طرح که با مشارکت مراکز قرآنی برگزار خواهد شاهد اجرای فعالیت‌های قرآنی متنوعی در سطح استان کرمانشاه خواهیم بود.

کرمیان تصریح کرد: فعالیت‌های قرآنی مؤسسات قرآنی که در قالب یاد شده انجام می‌گیرد در سامانه حمد ثبت خواهد شد و این امر موجب توسعه و ترویج هر چه بیشتر فعالیت‌های قرآنی به ویژه در سطح مؤسسات خواهد شد.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه بیان کرد: برگزاری محافل و کلاس‌های مختلف آموزشی در سطح مؤسسات قرآنی از دیگر برنامه‌هایی است که در طول ایام تابستان نسبت به اجرای آن اقدام می‌شود.

کرمیان اظهار کرد: در هر حلقه قرآنی بین ۲۰ تا ۲۵ جوان و نوجوان حضور دارند و فعالیت‌های قرآنی مثل روخوانی، روانخوانی، تفسیر، ترجمه و تجوید اقامه نماز و مشاوره مذهبی و دینی برگزار می‌شود.

وی در پایان افزود: حلقه‌های قرآنی در فصل تابستان برگزار می‎شود که امیدواریم مورد استقبال قشر جوان و نوجوان قرار بگیرد.

انتهای پیام