صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۸۰۱۳
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از تشکیل و راه‌اندازی ۱۰ هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در شهرستان‌های استان خبر داد.

بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: ۱۰ هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در کلیه شهرستان‌های استان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این هیئت‌های اندیشه‌ورز با هدف زمینه‌سازی حضور عالمانه و مؤثر بانوان در توسعه فرهنگ قرآن در حوزه‌های مختلف در استان و برای تحقق سبک زندگی قرآنی و با حضور جمعی از بانوان قرآنی فعال و برجسته استان کردستان، تشکیل شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اهمیت تشکیل این هیئت‌های اندیشه‌ورز بیان کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز در صورت فعال مستمر خود می‌توانند جایگاه بانوان قرآنی را در سطح جامعه ارتقا دهند.

وی به اقدامات راهبردی این هیئت‌ها اشاره و افزود: تلاش در جهت معرفت‌افزایی و ارتقای سطح بصیرت قرآنی بانوان و فراهم کردن زمینه‌ تحقق آن، تلاش در جهت تبیین و تعمیق نقش بانوان در جهت ایجاد و تقویت خانواده‌های قرآنی، حضور فعال بانوان در فضای مجازی با هدف تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها با بهره‌گیری از معارف قرآن و عترت(ع) از جمله اقدامات راهبردی این هیئت‌ها در سطح استان بوده است.

مرادی یادآور شد: تلاش در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه زنان و خانواده با استفاده از ظرفیت‌های بومی استان، شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در مسیر تحقق خانواده‌های قرآنی و ارائه راهکارهای مناسب مبتنی بر فرهنگ وحیانی جهت حیات طیبه و سبک زندگی اسلامی و پیگیری، هدایت، حمایت و نظارت بر اجرای مصوبات هیئت‌های اندیشه‌ورز مرکز از دیگر اقدامات هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان کردستان می‌باشد.

انتهای پیام