صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۸۵۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷

مدیر روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان غربی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در دومین جشنواره رسانه و عدالت تا ۳۰ تیرماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

اکبر تایوغ، مدیر روابط‌عمومی دادگستری کل آذربایجان غربی، در گفت‌‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره «رسانه و عدالت» در استان اظهار کرد: در این جشنواره آثاری که در بازه زمانی اول فروردین تا ۱۰ فرودین تولید و منتشر شده باشند برای شرکت در جشنواره پذیرفته خواهند شد و علاقه‌مندان نیز تا 30 تیر فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

وی افزود: افراد می‌توانند به صورت حضوری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در ارومیه میدان انقلاب، ساختمان دادگستری کل آذربایجان غربی تحویل دهند یا از طریق ایمیل به نشانی rvabt omwmy20@gmail.com و یا به شماره واتساپ ۰۹۱۴۱۴۸۴۶۸۸ ارسال کنند.

تایوغ با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره نیمه دوم مرداد ماه است، ادامه داد: آثار باید به صورت کامل و مرجع انتشار به همراه نسخه منتشر و مشخصات صاحب اثر و شهرستان مربوطه ارسال شود. یادداشت، خبر، گزارش کتبی و تصویری، فیلم کوتاه و عکس، موشن‌گرافی و اینوگرافی از جمله محورهای این جشنواره هستند.

مدیر روابط‌عمومی دادگستری کل آذربایجان غربی، عدالت، صلح و سازش، وکالت و عدالت، کارشناسی و عدالت، ارتباط اسناد رسمی و دعاوی، خدمات الکترونیک، کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، مجازات‌های جایگزین حبس، تغییر کاربری اراضی زراعی و تجاوز به حریم رودخانه‌ها و دریاچه، حقوق عامه و حمایت از بیت‌المال، تولید، اشتغال‌زایی، دانش‌بنیان و دادگستری، عدالت و محیط زیست و نقدی بر عملکرد دستگاه قضایی را از جمله عناوین موضوعات جشنواره برشمرد.

وی گفت: در هر محور به سه اثر برگزیده هیئت داوران، سه رسانه مجازی، سه رسانه مکتوب و سه خبرنگار برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

انتهای پیام