صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۹۰۶۹
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

رئیس امور آزمایشگاه‌های اداره کل حفاظت از محیط زیست استان مرکزی اظهار کرد: گرد و غبار روز چهارشنبه، 15 تیر همچنان اراک، ساوه و شازند را احاطه کرده است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداه کل حفاظت از محیط زیست استان مرکزی، علیرضا محرابیان، رئیس امور آزمایشگاه‌های اداره کل حفاظت از محیط زیست استان، اعلام کرد: بر اساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای استان مرکزی، متوسط شاخص کیفیت هوای اراک در ٢٤ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۰ صبح امروز(چهارشنبه) به عدد ۱۵۹ رسید که بیانگر کیفیت هوای ناسالم در وضعیت  ناسالم برای تمام گروه‌های سنی بوده است.

وی بیان کرد: شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای اراک در ساعت  ۱۰ صبح امروز به ۱۴۸ رسیده که نشانگر وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

رئیس امور آزمایشگاه‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی ادامه داد: شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای شازند نیز در این ساعت به ۱۵۹ رسیده که نشانگر کیفیت هوای ناسالم برای تمام گروه‌های سنی است.

محرابیان عنوان کرد: شاخص لحظه‌ای ساوه هم در ساعت ۱۰ صبح امروز به ۱۰۴ رسید که بیانگر وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس است. آلاینده مسئول، ذرات کمتر از ۲ و نیم میکرون و علت آلودگی، گرد و غبار منطقه‌ای است.

انتهای پیام