صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۶۹۲۸۳
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ضمن اشاره به بحث تبلیغات و اکران‌های شهری گفت: در دهه ولایت از تمام ظرفیت‌های اکران مشهد در فضاآرایی شهری استفاده خواهد شد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، یوسف اسماعیل‌زاده، معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان این خبر اظهار کرد: در دهه ولایت تمام ظرفیت اکران‌های مشهد با اکران ویژه انجام می‌شود و همزمان طرح‌های مرتبط با هفته عفاف و حجاب نیز اکران خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در بحث فضا آرایی تمام محورها و شریان‌های اصلی توسط بیش از ۲۰ هزار متر ریسه رنگی، بیرق و سه هزار و ۵۰۰ آویز ستونی کار خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ضمن اشاره به نور افشانی شهر در شب عید قربان و عید غدیر در هشت نقطه، اضافه کرد: میادین و تقاطع‌های اصلی شهر به صورت ویژه‌ای کار خواهد شد و پرده‌های عرضی هم در سطح شهر به مناسبت دهه ولایت نصب می‌شود.

اسماعیل‌زاده بیان کرد: در این دهه پاتوق‌های سرود را در 10 نقطه تحت عنوان آوای غدیر داریم که برای استفاده از تمام ظرفیت‌های شهر مشهد در این حوزه؛ تصمیم بر این شد که با ایجاد فراخوانی گروه‌های دارای کارهای تولیدی یا گروه‌های علاقه مند به حضور در اجرا پاتوق‌های سرود، شناسایی شوند.

وی ضمن اشاره به برگزاری جشن بزرگ غدیر در بوستان جهانشهر (پادگان) توسط اداره فرهنگی و اداره رویدادهای سازمان، تصریح کرد: این جشن به مدت چهار شب از شب عید غدیر تا میلاد امام موسی کاظم(ع) برگزار می‌شود و در کنار آن خیابان هنر توسط اداره هنری برپا خواهد شد.

 

انتهای پیام