صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۴۷۰۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

فرمانده سپاه طبس با بیان اینکه برنامه‌های شانزده‌گانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دستگاه‌های اجرایی این شهرستان ابلاغ شد، گفت: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد و محلات و ادارات براساس قانون حمایت از امر به معروف و نهی از منکر تشکیل می‌شود.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سرهنگ علی خبازی، فرمانده سپاه طبس، امروز، 9 مردادماه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر طبس اظهار کرد: برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس در ۱۶ عنوان تنظیم و به دستگاه‌های متوالی ابلاغ شده است که در راستای توسعه فرهنگی و آسایش عمومی و ترویج زندگی اسلامی لازم‌الاجرا هستند.

وی ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به تشکیل کانون ازدواج آسان در مساجد، برپایی میزهای خدمت مشاوره اشتغال و زندگی اسلامی در مساجد، تکمیل بوستان تفریحی و ورزشی بانوان، توسعه فروشگاه زندگی بهشتی و پوشاک اسلامی و حمایت از تشکل‌های تخصصی مطالبه‌گر و گفتمان‌ساز متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد.

خبازی با بیان اینکه حمایت از گروه‌های هنری با هدف برگزاری مراسم شادی حلال در قالب جنگ‌های شادی، جشن و مراسم ازدواج از دیگر برنامه‌های ابلاغی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان طبس است، تصریح کرد: برگزاری جلسات جهاد تبیین، راهپیمایی حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و تجلیل از فعالین این فرضیه الهی و استفاده از ظرفیت رسانه‌های برای احیای واجب فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری رزمایش از جمله برنامه‌های بزرگداشت این دهه در طبس است.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه طبس یادآور شد: تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در مساجد و محلات و ادارات براساس قانون حمایت از امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار ستاد استانی و شهرستانی قرار دارد.

انتهای پیام