صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۵۲۵۴
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

200 نفر از شرکت‌کنندگان مرحله شهرستانی چهل‌وپنچمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در البرز به مرحله استانی این مسابقات راه یافتند.

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل‌وپنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن اوقاف، پنجم و ششم مرداد در بخش شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و اشتهارد و در آستان مقدس امامزاده هادی(ع) ساوجبلاغ برگزار شد.

وی با بیان اینکه پس از داوری در مجموع 168 نفر از شرکت‌کنندگان آقا و خانم توانستند به مرحله استانی مسابقات راه پیدا کنند، افزود: براساس ابلاغیه، امسال در مرحله شهرستانی فقط متسابقانی که نمره آنها از 75 بالاتر باشد حق شرکت در مرحله استانی را دارند و از آنجا که حد نصاب نمرات نفرات سوم از نمره تعیین‌ شده پایین‌تر بود این افراد نتوانستند به مرحله استانی راه پیدا کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه البرز یادآور شد: مسابقات مرحله شهرستانی کرج و فردیس نیز 30 و 31 تیرماه در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) کرج برگزار شد که در مجموع 32 نفر خانم و آقا توانستند نمره حد نصاب را برای شرکت در مرحله استانی مسابقات کسب کنند.

اشرفی با اشاره به اینکه در مجموع ۹۸۷ نفر در مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات شرکت کردند، گفت: مسابقات در بخش شفاهی در قالب رشته‌های حفظ در سطوح مختلف، قرائت ترتیل، تحقیق در دو بخش بانوان و آقایان و اذان ویژه آقایان برگزار شد.

انتهای پیام