صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۵۷۱۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام گلستان گفت: همایش شیرخوارگان حسینی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در گلستان برگزار می‌شود.

رمضانعلی بادلی، مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام گلستان در گفت وگو با ایکنا از گلستان گفت: اجرای برنامه لبیک یاحسین (ع) از ابتدای محرم شروع شده و در شهرستان‌های گرگان، علی آبادکتول، بندرگز، آزادشهر، گنبدکاووس و کردکوی اجرا می‌شود.

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام گلستان با بیان‌اینکه همایش شیرخوارگان حسینی هم در عزای شهید ۶ ماهه دشت کربلا مصادف با نخستین جمعه ماه محرم همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، ادامه داد: این مراسم به طور متمرکز در مصلی گرگان ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و به صورت زنده از شبکه سیمای استان پخش خواهد شد.

وی گفت: این مراسم در شهرستان‌های مختلف استان آزادشهر در جوار شهدای گمنام ساعت ۹ صبح، گالیکش در مسجد اوغان و مسجد صاحب الزمان، علی آباد در مصلی نماز جمعه ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد.

بادلی با بیان‌اینکه در سایر شهرستان این همایش در مساجد و یا آستان امامزادگان برگزار می‌شود، تصریح کرد: سخنرانی، مداحی و ذکر مصیبت ذاکران اهل‌بیت(ع)، مرثیه سرایی و عزاداری از برنامه‌های این مراسم است.

 

 

 

انتهای پیام