صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۷۵۳۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با بیان اینکه مطالبه‌گری از مصادیق جهاد تبیین است گفت: توسعه سرمایه اجتماعی از مسیر اطلاع‌رسانی درست گذر می‌کند.

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، 20 مردادماه در آیین تجلیل از خبرنگاران در مجتمع شهید کلاهدوز شهمیزراد، ضمن عرض تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت روز خبرنگار گفت: مطالبه‌گری در عرصه خبرنگاری و ایجاد بستر پاسخگویی از مصادیق جهاد تبیین است که باید در این خصوص پیگیری شود.

وی افزود: در شورای اطلاع‌رسانی ارتباط دو سویه است که در این راستا توسعه و ارتقای سرمایه اجتماعی از مسیر اطلاع‌رسانی درست گذر می‌کند.

ریواده مشارکت مردم سمنان در حوزه‌های مختلف اجتماعی و مدیران را مطلوب دانست و گفت: در قالب مشارکت، زمینه‌های‌ اطلاع‌رسانی مناسب فراهم می‌شود که در این راستا هیئت‌های مذهبی در عرصه جهاد تبیین و برگزاری دهه اول محرم در سمنان بسیار عالی عمل کردند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم، دولت مردمی است اظهار کرد: امیدآفرینی مهمترین مؤلفه و بسترساز اتفاقات مهم در این دولت است، هر چند که مشکلات اجتماعی و اقتصادی هم وجود دارد.

ریواده ادامه داد: مطالبات منصفانه و خیرخواهانه از رویکردهای دولت است که بر این اساس در حوزه سلامت مدیریت بیماری کرونا در استان بسیار خوب عمل کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان بر امید‌آفرینی در استان تأکید کرد و گفت: خبرنگاران سربازان عرصه تبیین هستند؛ هفته دولت فرصت مناسبی است تا با همراهی فعالان و اطلاع‌رسانی درست مسائل و مشکلات مربوطه مطرح شود.

انتهای پیام