صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۸۸۵۷
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

طی مراسمی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از جمعی از آزادگان تیپ 55 هوابرد شیراز تجلیل شد.

به گزارش ایکنا از فارس، به‌مناسبت 26 مردادماه، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی مراسم بزرگداشت آزادگان امروز، 26 مردادماه با حضور امیرآبادزردشتی فرمانده تیپ 55 هوابرد، حجت‌الاسلام فضلی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ وکارکنان و مسئولان تیپ برگزار شد.

امیر آبادزردشتی، فرمانده تیپ 55 هوابرد شیراز در این مراسم گفت: 26 مردادماه سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان غیور به میهن اسلامی موهبتی است وصف‌ناپذیر که شادی دل‌های بسیاری را به همراه آورد و غرور و فخر ملی مان را افزود، این روز بزرگ یادآور بازگشت غرورآفرین دلیر مردانی است که پس از تحمل سال‌ها شکنجه و دوری از عزیزان به افتخار آزادگی نائل شدند و از صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه مباهات و افتخار بود.

حجت‌الاسلام فضلی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 55 هوابرد شیراز هم در این مراسم گفت: بدون تردید آزادگان دلاور گنجینه‌های ارزشمندی هستند که با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و سیره ائمه اطهار(ع) با درس گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه ساز حضرت زینب (س) که اسوه صبر و پایداری بود توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

یادآور می‌شود، در ادامه مراسم تعدادی از آزادگان به بیان خاطرات دوران اسارت پرداختند و در پایان با اهدای لوح تقدیر از آنان تجلیل شد.

انتهای پیام