صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۹۰۴۸
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: مبلغ 400 میلیون ریال اعتبار از محل کاهش آسیب‌های اجتماعی به کانون‌های معین شهرستان دهگلان اختصاص می‌یابد.

به گزارش ایکنا از کردستان، کامل گلباغی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان امروز، 27 مردادماه در همایش تجلیل از شخصیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی، این شهرستان را سرشار از انسان‌های فرهیخته و اهالی علم و فرهنگ دانست و اظهار کرد: این آئین قدردانی و پاسداشت از خصیصه‌های ذاتی مردم دیار قرآنی دهگلان است.

وی با اشاره به اینکه این فرهنگ بیش از گذشته مورد توجه مسئولان و نسل جوان قرار گيرد، افزود: مبلغ 400 میلیون ریال اعتبار از محل کاهش آسیب‌های اجتماعی به کانون‌های معین شهرستان دهگلان اختصاص می‌یابد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در پایان با اشاره به ظرفیت‌ کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد یادآور شد: شهرستان دهگلان در زمینه فعالیت‌های حول محور مساجد از ظرفیت‌های بالقوه‌ای برخوردار است.

آرش جوانمردی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان در ادامه این همایش  اظهار کرد: قدردانی از شخصیت‌های فرهنگی و هنری از نشانه‌های بالندگی و توسعه یافتگی هر جامعه است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: تجلیل از هنرمندان شهرستان با هدف تقویت و پاسداشت ارزش‌های فرهنگی و هنری، معرفی الگوها و ظرفیت‌های بومی شهرستان در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان بیان کرد: امروز دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای دور کردن جوانان ما از ارزش‌ها و باورهای دینی سرمایه‌گذاری گسترده‌ای کرده‌اند و برای رسیدن به اهداف خود از فضای مجازی استفاده می‌برند در این راستا خانواده‌ها باید با تمسک جستن از قرآن کریم و بهر‌ه‌مندی از فرهنگ والای اسلامی فرزندان خود را از دام این توطئه دشمنان نجات دهند.

وی با اشاره به اهمیت و اثرگذاری برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری افزود: امروز باید در سنگر مسجد با فعالیت‌های قرآنی و دینی، نسل جوان را به سمت فعالیت‌های فرهنگی و دینی جذب کرد و زمینه‌های توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی را فراهم آورد.

جوانمردی اظهار کرد: امروز خرسندیم که به همت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان همایش تجلیل از فعالان قرآنی، فرهنگی و هنری را برگزار می‌کنیم.

وی در پایان یادآور شد: در این برنامه از پنج نفر از فعالان در رشته‌های قرآنی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، هنرهای نمایشی و مداحی شهرستان تجلیل می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان این همایش  از شخصیت‌های فرهنگی، هنری و قرآنی شهرستان دهگلان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام