صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۹۶۱۵
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

شرکت‌کننده رشته دعا خوانی مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: قدم‌گذاشتن و بودن نیز در مسیر دعاخوانی تأثیرات مثبت زیادی در زندگی شخصی من داشته و باعث انس بیش‌تر با معنویات و آرامش زندگی‌ام شده است.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از ستاد خبری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، رضا ابراهیم‌پور، شرکت‌کننده بخش دعاخوانی طی سخنانی بیان کرد: بنده نزدیک به 6 سال است که به طور حرفه‌ای در حوزه دعاخوانی و هم‌چنین مداحی فعالیت می‌کنم و و برای بار دوم است که در مسابقات اوقاف شرکت کردم.

وی در رابطه با سطح این دوره از مسابقات گفت: بعد از سپری شدن ایام کرونا بسیاری از دوستان قدیمی‌تر و قوی‌تر نیز در این دوره از مسابقات شرکت کردند که همین موضوع سطح مسابقات را بالا برده و نسبت به رقابت‌های گذشته، شاهد شرکت‌کنندگان با سطح کیفی بالاتر و قوی‌تر هستیم که باعث جذاب‌تر شدن رقابت‌ها نیز می‌شود.

ابراهیم‌پور در رابطه با روش ضبطی بودن مسابقات گفت: عدم حضور داوران هم محاسنی دارد و هم دارای معایبی‌ است، یکی از محاسن این است که استرس متسابقین کمتر شده و آن‌ها با آرامش بیش‌تری کار خود را ارائه می‌دهند؛ اما از طرفی حضور داوران باعث شور و حلاوت بیش‌تر مسابقات می‌شد و شرکت‌کنندگان بیش‌تر در حس و حال رقابت قرار می‌گرفتند.

وی افزود: اطلاع‌رسانی از سمت اوقاف در حد متوسط بود، زیرا اسامی و شماره ما در سامانه اوقاف ثبت بود اما اگر فرد عادی بودیم که شماره ما در سامانه ثبت نبود شاید به طور دقیق و مناسب از این مسابقات اطلاع کسب نمی‌کردیم.

شرکت‌کننده بخش دعاخوانی مسابقات قرآن کریم اظهار کرد: انسان در هر مسیری قرار داشته باشد در زندگی اجتماعی او نیز تأثیرگذار خواهد بود و این تأثیر از نوع پوشش گرفته تا صحبت کردن و هم‌چنین اخلاقیات و معنویات را شامل می‌شود. قدم‌گذاشتن و بودن بنده در مسیر دعاخوانی تأثیرات مثبت زیادی در زندگی شخصی من داشته و باعث انس بیش‌تر بنده با معنویات و در نتیجه آرامش شخصی شده است. 

انتهای پیام