صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۹۶۷۷
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

استاندار البرز گفت: در ادوار گذشته توجه ویژه‌ای برای پیشبرد پروژه باغ موزه دفاع مقدس نبوده بنابراین تاکنون به طول انجامید، از این رو باید یک بار برای همیشه اراده‌ای قوی با همراهی ویژه شهرداران به این امر معطوف کنیم.

به گزارش ایکنا از البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در جلسه اتخاذ تدابیر ویژه جهت تسریع در تکمیل پروژه باغ موزه دفاع مقدس که روز یکشنبه ۳۰ مرداد در محل باغ موزه، برگزار شد، با بیان اینکه باغ موزه دفاع مقدس قطب فرهنگی استان می‌شود، اظهار کرد: این مجموعه، مسئولیت سنگین و خطیر فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین چرایی و دستاوردهای دفاع مقدس را بعهده دارد.

وی با اشاره به اینکه باید اهتمام ویژه‌ای برای ساخت و توسعه این مجموعه شکل گیرد و تمامی امکانات مربوطه برای این بخش متمرکز شود، گفت: شهرداری‌ها نقش بسیار مهمی در ساخت و نگهداری باغ موزه‌ها در تمامی استان‌ها دارند و در مجموعه‌های فاخری را اجرایی کرده‌اند.

استاندار البرز با تاکید براینکه شهرداری‌های استان البرز نیز باید طی همراهی و تعامل نسبت به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند، افزود: باید با همفکری و همکاری در راستای ساخت و تجهیز و نگهداری باغ موزه دفاع مقدس در استان البرز اقدام کنیم.

این مسئول گفت: در ادوار گذشته توجه ویژه‌ای برای پیشبرد این پروژه نبوده بنابراین تاکنون به طول انجامید، از این رو باید یک بار برای همیشه اراده‌ای قوی با همراهی ویژه شهرداران به این امر معطوف کنیم.

وی تصریح کرد: دوران دفاع مقدس دوران فخر نظام مقدس جمهوری اسلامی است از این رو باید به درستی اقدامات و جانفشانی‌ها و دستاوردهای این دوران را برای مردم به نمایش بگذاریم.

استاندار البرز گفت: دولت برای ارتقای زیرساخت‌های استان توجه ویژه‌ای داشته است و در سفر رییس جمهوری اعتبارات بسیار خوبی اختصاص یافته است.

عبداللهی بیان کرد: در تلاش هستیم با استفاده از تمامی ظرفیت‌های دولتی، بخش خصوصی و مردمی در جهت تقویت سرانه‌ها در حوزه‌های مختلف، وارد عمل شویم.

در این نشست استاندار البرز با دعوت از اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران کرج، فردیس و هشتگرد به بررسی راهکارهای تامین اعتبار و ایجاد هماهنگی‌های لازم پرداخت.

انتهای پیام