صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۹۹۰۳
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» به همت ستاد اقامه نماز و نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» خبر داد و گفت: این برنامه به همت ستاد اقامه نماز و نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره مذکور ویژه هنرمندان، پژوهشگران، اعضای هیئت علمی دانشگاه، حوزه‌های علمیه، فرهنگیان، طلاب، دانشجویان، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.

سقاچی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش دانش‌آموزان و بزرگسالان برگزار می‌شود، گفت: محورهای این دو بخش در جشنواره به صورت جداگانه انتخاب شده است.

قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس با اشاره به محورهای بخش دانش‌آموزی این جشنواره تصریح کرد: رشته‌های فرهنگی و هنری شامل کلیپ، موشن‌گرافی، پادکست، نقاشی، خوشنویسی، عکس و سرود و رشته‌های ادبی شامل خاطره و دلنوشته، داستان و قصه‌گویی در بخش دانش‌آموزی به عنوان محور جشنواره انتخاب شده است.

وی به بخش‌های بزرگسالان اشاره کرد و افزود: رشته‌های فرهنگی و هنری شامل کلیپ، موشن‌گرافی، پادکست، گویانمایی و عکس، علمی و پژوهشی شامل تألیف، مقالات، رساله دکتری و پایان‌نامه، ادبی شامل داستان، قصه، نمایشنامه‌نویسی، فیلمنامه‌نویسی و سرگرمی و آموزشی شامل بازی و ابزارهای کمک آموزشی در بخش بزرگسالان به عنوان محور جشنواره انتخاب شده است.

سقاچی، آخرین مهلت شرکت در این جشنواره را 20 آذرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت ارسال آثار خود به این جشنواره به آدرس www.noor.namaz.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام