صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۷۹۹۹۰
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

جانشین ستاد اربعین استان یزد گفت: تاکنون ثبت‌نام 11 هزار نفر برای پیاده‌روی اربعین حسینی در این استان قطعی شده و قطعاً در روزهای آتی این روند سیر صعودی شدیدتری خواهد داشت.

به گزارش ایکنا از یزد، علی اکبر عزیزی، جانشین ستاد اربعین استان یزد، امروز، 31 مردادماه در جلسه تأمین امکانات و تجهیزات موکب‌داران اربعین حسینی با بیان اینکه پس از دو سال محرومیت مردم از پیاده‌روی اربعین، امسال با موج عظیمی از زائران روبرو خواهیم بود اظهار کرد: تاکنون ثبت‌نام 11 هزار نفر در استان قطعی شده و قطعاً در روزهای آتی این روند سیر صعودی شدیدتری خواهد داشت.

معاون استاندار یزد ادامه داد: باید تمام امکانات و ظرفیت‌های استان برای خدمات‌دهی به زائران اربعین حسینی به کار گرفته شود، مخصوصاً در زمینه حمل و نقل، که نباید زائران کوچکترین نگرانی بابت این موضوع داشته باشند.

عزیزی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت تسریع روند صدور گذرنامه برای زائران اربعین تأکید کرد و افزود: بر همین اساس با همراهی پلیس مهاجرت و گذرنامه زمان فعالیت دفاتر پلیس+10 که مراجعه‌کننده داشته باشند تا ساعت 22 در نظرگرفته شده است.

وی توصیه کرد: مردم عزیز اقدام برای دریافت گذرنامه را به روزهای آینده موکول نکنند و در اسرع وقت نسبت به این مهم اقدام کنند.

یادآور می‌شود در این جلسه بر برنامه‌ریزی جهت ساماندهی حمل و نقل زمینی، ایجاد پروازهای ارزان قیمت، تأمین سوخت و مواد غذایی، تدابیر برپایی موکب در کشور عراق و تسهیل سفر اربعین زوار تأکید شد.

انتهای پیام