صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۰۶۰۸
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

استاندار آذربایجان غربی گفت: در ایام هفته دولت در مجموع ۶۳۴ طرح عمرانی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف با ۱۰ هزار و ۶۵۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده، افتتاح می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: طی هفته دولت در مجموع ۶۳۴ طرح عمرانی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف با ۱۰ هزار و ۶۵۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده، افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: از این تعداد ۶۰۰ طرح در حوزه عمرانی با ۶ هزار و ۵۴۵ میلیارد تومان اعتبار و ۳۴ طرح نیز در حوزه اقتصادی با چهار هزار و ۱۰۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در هفته دولت همچنین ۹۰ طرح عمرانی و اقتصادی با ۲۴ هزار و ۱۴۲ میلیارد تومان اعتبار شامل ۸۳ طرح عمرانی با ۲ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان و هفت طرح اقتصادی با ۲۱ هزار و ۵۳۲ میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی شده و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

معتمدیان اضافه کرد: در مجموع تعداد طرح‌های قابل افتتاح یا طرح‌هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود در این استان ٧٢٤ طرح است که برای آنها ۳۴ هزار و ۷۹۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده یا در آینده هزینه می‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی یادآور شد: میزان اشتغال ایجاد شده با طرح های مورد اشاره در حوزه اقتصادی مجموع هفت هزار و ۲۰۵ نفر است.

وی تاکید کرد: این طرح‌ها در حوزه‌های راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، برق رسانی، آبرسانی، طرح هادی، نهضت ملی مسکن، توسعه کشت گلخانه‌ای، بهداشت و درمان، مدرسه سازی، گازرسانی و عمران روستایی اجرایی شده است.

انتهای پیام