صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۰۶۵۲
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سمنان از چاپ خاطرات ۹۸ شهید استان تا پایان سال خبر داد و گفت: تألیف و تدوین دو کتاب و همچنین تأیید 10 فیلمنامه با موضوع شهدای استان از جمله فعالیت‌های در دست اقدام است.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سمنان، حسین شکرویان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان، دوم شهریورماه از اجرای یک هزار و ۲۰۰ برنامه عملیاتی با موضوع شهدا در استان خبر داد و گفت: در سال جاری ۱۱۰ کنگره و یادواره شهدا در استان برگزار شده است.

وی با اشاره به چاپ خاطرات ۹۸ شهید استان تا پایان سال جاری، افزود: تألیف و تدوین دو کتاب و همچنین تأیید 10 فیلمنامه با موضوع شهدای استان از جمله فعالیت‌هایی است که در دست اقدام است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سمنان از ساماندهی گلزار شهدا نیز خبر داد و گفت: تمام گلزارهای شهدای استان تا پایان سال ۱۴۰۱ ساماندهی می‌شوند.

شکرویان متذکر شد: در سال گذشته ۴۴ گلزار شهدا در استان سمنان ساماندهی شد، که در این راستا در سال جاری با اتمام کار ساماندهی گلزار شهدای باقی مانده در استان، هیچ گلزار شهدایی بدون مرمت، بازسازی و ساماندهی باقی نخواهد ماند.

به گفته وی سه تندیس یادبود شهدا و جانبازان در استان سمنان رونمایی می‌شود، که پیگیری ساخت سریال تیم فوتبال آزادی با همکاری دستگاه‌های مرتبط و با موضوع شهدای استان از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته در سال جاری است.

مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان اظهار کرد: ۲۱ هزار نفر از جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان بیمه تکمیلی دارند که در سال جاری ۲۲۸ فقره پرونده ایثارگران استان و برای مشخص شدن درصد جانبازی به کمیسیون ارجاع داده شده است.

انتهای پیام