صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۰۷۵۰
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷

شهردار تهران طی احکامی جواد تاجیک را به عنوان سرپرست سازمان بهشت زهرا(س) و عباسی‌نامی را به عنوان سرپرست شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه منصوب کرد.

به گزارش ایکنا، علیرضا زاکانی، شهردار تهران دو حکم انتصاب صادر و جواد تاجیک را به عنوان سرپرست سازمان بهشت زهرا(س) و عباسی‌نامی را به عنوان سرپرست شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه منصوب کرد.

محمدجواد تاجیک، راوی دفاع مقدس و شهدا، متولد 4 اسفند 1359 دارای تحصیلات کارشناسی ارشد تاریخ اسلام از دانشگاه تهران، از مدافعان حرم و فعالان جنبش‌های دانشجویی و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب است. وی دبیر سابق ستاد مرکزی راهیان نور کشور و قائم مقام ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی در انتخاب 1400 نیز بود.

در همین زمینه عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران نیز اعلام کرده است: همزمان با اولین سالگرد مدیریت جدید شهری، تحول در مدیران ارشد به طور جدی از طرف شهردار پایتخت پیگیری می‌شود. یکی از تدابیر شهردار تهران صدور احکام یک ساله برای همه معاونین، رؤسای سازمان‌ها و شهرداران مناطق بود تا تمدید آن منوط به ارزیابی و بررسی جدی عملکرد آن‌ها، میزان موفقیت در تحقق اهداف مدیریت شهری، مطالبات مردم و حل مشکلات شهر باشد.

وی اظهار کرد: این تغییرات در مرحله اول در لایه مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌ها با اولویت اصلی‌ترین مطالبه مردم که حمل و نقل شهری است، اتفاق خواهد افتاد. عقب‌ماندگی‌های جدی در ادوار قبلی و انباشت مشکلات ناشی از آن در حوزه ناوگان حمل‌ونقل عمومی باعث شده تا در این بخش نیاز به تلاش مضاعف برای پاسخ به مطالبات مردم وجود داشته باشد.

محمدخانی اعلام کرد: طی روزهای آینده در حوزه مدیران عامل شرکت‌ها و شهرداران مناطق هم شاهد تغییراتی با همین رویکرد خواهیم بود. موضوع تغییرات موردی و محدود، بر اساس ارزیابی‌های فنی و با هدف تسریع در خدمات‌رسانی به مردم شریف تهران خواهد بود.

انتهای پیام