صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۱۰۳۶
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹

ثبت‌نام از نوجوانان و جوانان برای شرکت در یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم با عنوان «شباب‌الرضا(ع)» تا دهم شهریورماه جاری اعلام شده است.

به گزارش ایکنا از لرستان، طرح ملی تلاوت قرآن کریم برای نخستین‌بار در لرستان ویژه دانش‌آموزان هشت تا 10 ساله خرم‌آبادی در حال اجرا است و بر این اساس همه دانش‌آموزان هشت تا 10 سال دختر و پسر خرم‌آبادی می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

ثبت‌نام از نوجوانان و جوانان برای شرکت در یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب‌الرضا(ع) تا دهم شهریورماه سال‌جاری تمدید شده است.

این طرح ملی به‌صورت حضوری و مجازی و با آموزش به‌صورت تقلیدی از قاریان برجسته برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام از طریق تارنمای melitelavat.ir اقدام کنند.

پس از ثبت‌نام، تا پایان شهریورماه 12 جلسه آموزشی شامل وبیناری، ویژه خانواده‌ها، توجیهی و جلسات با حضور استاد، برگزار می‌شود و قرآن‌آموز پس از شرکت در این کلاس‌ها و اتمام دوره، جهت سنجش در آزمون‌های پایانی و برای حضور در دوره مقدماتی، شرکت می‌کند.

هدف از اجرای این طرح کشف و پرورش استعدادهای قرآنی اعلام شده است و در صورت قبولی قرآن‌آموز در آزمون‌ها، به‌عنوان فراگیر «سطح یک» در مؤسسه قرآنی مجری طرح در استان پذیرش می‌شود.

لازم به ذکر است، همه شرکت‌کنندگان خرم‌آبادی در طرح ملی تلاوت استعدادیابی می‌شوند و در مسجد، محله و مدرسه و مسابقات منطقه‌ای و کشوری نقش‌آفرینی خواهند کرد.

انتهای پیام